למה הלקוח מתכוון כשהוא אומר "יקר לי"?

כשלקוח אומר לכם: "יקר לי" הנטייה הטבעית והאינסטינקטיבית היא לרוץ למחשבון ולנסות להוריד מחיר בעוד שאני אומרת הבעיה היא בכלל לא במחיר!!!
בוא ננסה שנייה להבין למה הלקוח מתכוון, האם הוא לא רוצה את המוצר בכלל? האם הוא מעדיף לקנות במקום אחר זול יותר? האם הוא מרגיש שחסר לו מידע/נתונים על המוצר כי להבין למה הוא עולה כמו שהוא עולה? האם הוא לא מאמין לנו / סומך עלינו שניתן לו את השירות הנכון או המוצר הטוב ביותר? האם הוא לא מרגיש בטוח?

קרה לכם פעם שרציתם ממש משהו, אבל ממש הייתם זקוקים לו ולא קניתם אותו בגלל המחיר? תחשבו רגע לפני שאתם עונים ותבינו מיד שבכל פעם שממש רציתם והזדקקתם למשהו ללא כל קשר למחיר קניתם ואולי אפילו במחיר קצת יותר גבוה ממה שיכולתם להשיג במקום אחר, נשאלת השאלה, למה זה קורה? כי הבעיה היא לא במחיר, הבעיה היא בערך, הלקוח לא מבין למה אתה הערכת את המוצר שלך כל כך גבוה, הוא צריך עוד הסבר/ אינפורמציה/ מידע כדי להבין למה אתה דורש את הסכום שאתה דורש.

נסו את התרגיל הבא:
גשו ללקוח הבא שיאמר לכם: "יקר לי" ותאמרו לו מיד: "כמה היית מוכן לשלם עבור המוצר הזה"? כשהוא יענה לכם וייתן לכם את המחיר תאמרו לו: "אז מה שאני מבין ממך זה שאם המוצר היה עולה את הסכום שכרגע אמרת היית קונה"?

ברגע שהלקוח ענה :"כן" אתם מיד יכולים להבין כמה דברים:
1. הוא בהחלט רוצה את המוצר
2. הוא מעדיף לקנות אצלכם ולא במקום אחר כי אחרת הוא היה עוזב מזמן את החנות ולא מבזבז את זמנו לשווא
3. הוא בהחלט מעוניין ברכישה אבל ישנו פער בין המוצר אותו הוא רוצה לבין הבנת הערך האמיתי של אותו מוצר
4. הוא רוצה עוד בטחון וחיזוקים מצידכם ופה נכנס התפקיד שלכם כאנשי מכירות.

שאלו את הלקוח שאלות מכוונות: מה הבנת שאתה מקבל כאן? איך הרכישה תשפיע על חייך? מה יקרה אם לא תרכוש את המוצר? האם אתה מודע לעובדה שאני בונה פה מערכת יחסים ארוכת טווח בינינו? האם יהיה לך שקט נפשי אחרי שתקנה את המוצר? האם תרגיש יותר טוב עם עצמך? האם יהיה לך בטחון כלכלי אחרי שתרכוש את המוצר? האם תרגיש תחושת סיפוק? איך אשתך תסתכל עליך כשיהיה לך את המוצר הזה? וכן הלאה... כל בעל מקצוע שואל כמובן את השאלות הנוגעות לעיסוק שלו והכול בכדי לגרום ללקוח להבין את ערכו האמיתי של המוצר דרך תחושת הביטחון והאמונה שאתם יוצרים אצלו.

כי א' ב' במכירות זה אמונה + בטחון

  • ברמה האישית שלי זה שיפור לי שתי נקודות. אחד ברמה העסקית אחד ברמה הזוגית. אני ממליץ לכל אחד ללכת ולנסות ואני חושב שאל תסתכלו על הכסף, אני החזרתי אותו שלוש פעמים מאז שהתחלתי את הקורס. ממליץ לכל אחד, באהבה, מעבר לזה שהיא אישה מדהימה היא מעבירה את זה בצורה מאוד מאוד קצרה ועניינית.  
    קובי קדוש
    יועץ נדל"ן
  • יצאתי עם הרבה מאוד תובנות אם זה ברמה של ניהול עסקה, אם זה ברמה של התמודדות מול סוגים שונים של אנשים. אני לקחתי מהדברים הרבה באופן אישי אלי, כלקוח.
    אמנון ליבנה
    מדריך טיולים
  • היא יורדת לפרטים ומפרקת את תהליך המכירה בצורה מאוד מאוד יפה, מאוד מאוד מקצועית. יש לה את האנרגיות המתאימות לכך. פשוט נהנתי בפנים, היא מאוד מקצוענית. לא מפרגן לכל אחד, לה - מאוד!
    ניר כרמלי
    שיווק בפייסבוק
  • זה חיזק לי הרבה מאוד מהאסרטיביות. ויש כבר כמה עסקאות מאוד מאוד טובות שסגרתי ואני מרגיש שזה בזכות הקורס שלה.
    עו"ד גד בנט
    חברב לעריכת פטנטים
  • מלאת אנרגיה מלאת רעיונות. נתנה לי המון מוטיבציה לעשות דברים חדשים בעסק שלי. להסתכל בזויית חדשה על דברים ואני בטוחה שהכלים שהיא נתנה לי יניבו פירות נפלאים.
    מירב שרמן
    מפתחת שיטת שרמן
  • הסדנה הזאת מאוד מאוד מחדדת את המסרים. היא מאוד מאוד מחדדת את יכולת המכירה שלי. ואני נשבתי בקסמיה, אישה חמודה לאללה, ונרשמתי לסדנת המכירות שלה.
    אוסנת חפץ
    שיווק באינטרנט
  • "עברתי סדרת אימונים עם ליבי ואני ממליץ בחום! לכל מי שרוצה להתקדם, לכל מי שרוצה להתפתח, לכל מי שרוצה לשכלל את יכולות המכירה שלו, היא פשוט אלופה!"
    פינקי ירחי
    אדריכל
  • "קיבלתי מליבי המון כלים ומיומנויות איך להשיג את הדברים ואיך למכור ואני מאוד ממליץ על אימון המכירות עם ליבי לכל מי שמעוניין לקדם את עצמו בנושא"
    יואב שלוסברג
    מנכ"ל ובעלים "החידון והחוויה"
  • "ליבי היא אישיות מדהימה קודם כל, היא הביאה אותי מנקודה של חוסר רצון למכור או בכלל להתעסק עם זה למצב בו אני אוהב למכור ועושה זאת בהנאה רבה. בזכותה הקמתי משרד משלי. תודה ליבי."
    עו'ד שחר שוורץ
    דיני משפחה
  • "אני רוצה להודות לך! קיבלתי ממך שפע של טיפים ורעיונות יעילים איך להרכיב את המכירות של העסק שלי. אין ספק שיש לך ידע וניסיון רב בתחום ושאת מאוד מקצועית. אני אכן משתמשת בכלים שקיבלתי ממך ויש תוצאות בשטח!"
    ג'נטה חבקוק
    פתרון יצירתי
  • "רציתי לציין את מלא האנרגיה החיובית שהכנסת במוקד החל משינויים חיצוניים ועד לשינויים מהותיים בחשיבת הטלפנים... הסדנאות היו בנויות ברמה גבוהה ומעבר לכך תוצאות ההתרמה במוקד השתפרו בכ20% בתקופת שהותך במוקד!"
    אוריה
    מנכ"לית ארגון לחיות בכבוד- ארגון סיוע לנזקקים
  • "ליבוש, אני רוצה לומר לך תודה ענקית. פשוט תודה על הקורס הזה. נתת לי מתנה עצומה! היכולת לממש את היעוד שלי, היכולת לייצר הזדמנויות בשביל עצמי ולא לחכות שהם יגיעו. נתת לי כלים לחיים. אני כל כך שמחה שהיכרתי אותך!"
    רחלי רביב גריברג
    מעצבת פנים
  • "הקורס של ליבי קודם כל שינה לי את המיינדסט, את כל התפיסה שהייתה לי לגבי מכירות. למדתי שמכירה יכולה להיות דבר פשוט וכיפי, אם מגיעים אליה מוכנים. כשהתפיסה השתנתה, היה לי הרבה יותר פשוט להוביל מהלכי מכירות בעסק שלי: הגעתי לכל שיחת מכירה עם תסריט שיחה מסודר, יודעת לזהות את סוג הלקוח שמולי, יודעת לתקשר עמו טוב יותר והתוצאות לא איחרו לבוא: שיפור של 20% במכירות תוך חודש בלבד! יש!"
    אפרת וינשטיין
    תוכן דיגיטלי מנצח
  • "מהסדנה של ליבי אני לוקח ביטחון עצמי, את יכולת החשיבה של מה אני מסוגל לתרום לאדם שעומד מולי ולאו דווקא מה אני יכול לקבל ממנו. אני ממליץ בחום ! וליבי היא אדם מדהים!"
    מאור ממן
    שחקן ויוצר
  • בכל משימה ליבי העניקה עוד ועוד טיפים...היא שיפרה כל אחד שהיה פה ברמות גבוהות והביאה מודלים מאוד מאוד טובים שעובדים! נהניתי מאוד מהסימולציות, מהתרגילים ומהאנרגיה שלה. ממליץ בחום לכל מי שרוצה לשפר את המכירות שלו, פשוט להגיע!
    צחי רוזנטל
    כסף באינטרנט
  • ליבי שלום, אני רוצה להודות לך על סדנת המכירות שעברתי אצלך. קיבלתי ממך שפע של טיפים ורעיונות יעילים איך להרכיב את המכירות של העסק שלי. אין ספק שיש לך ידע וניסיון רב בתחום ושאת מאוד מקצועית. מאז הסדנא, אני משתמשת בכלים שקיבלתי ממך ויש הצלחות בשטח. תודה,  
    ג'נטה חבקוק
    המלצה על סדנת מכירות

לקוחות שכבר למדו איך למכור

הגיע הזמן להעלות את אחוזי הסגירה שלך


כן! אני רוצה
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.